Avatar billede djicep Nybegynder
09. november 2008 - 10:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Browsere kører til tider meget langsomt

Hejsa Eksperter

Jeg kører med Pfsense 1,2 og det virker som sådan mega godt.
Det eneste jeg ikke helt er tilfreds med er at browserne kører meget langsomt. dvs de er langsomme til at loade siderne engang imellem. Jeg bruger Firefox samt IE.

Er der nogle af jer der bruger pfsense og som måske har oplevet det samme som mig og måske har løsningen til dette problem??

På forhånd rigtig mange tak :)

Mvh. DjICeP
Avatar billede ejldk Nybegynder
09. november 2008 - 11:05 #1
har du prøvet at google?
Avatar billede djicep Nybegynder
09. november 2008 - 11:06 #2
Ja mange gange.. men synes ikke jeg finder nået om lige netop dette. :S
09. november 2008 - 11:09 #3
Avatar billede djicep Nybegynder
09. november 2008 - 11:12 #4
Yes i know den er oprettet her og under freebsd :)
Sorry
Avatar billede ejldk Nybegynder
09. november 2008 - 11:45 #5
Så skal du lukke det ene spørgsmål. Du må ikke have to spørgsmål åbne omd et samme spørgsmål?
Avatar billede djicep Nybegynder
09. november 2008 - 11:58 #6
Er hermed gjort
Avatar billede Syska Mester
09. november 2008 - 20:14 #7
Jeg ville nok have lukket dette.

Men har du prøvet at høre på deres Mailing liste ?
Avatar billede djicep Nybegynder
09. november 2008 - 22:41 #8
Jeg har oprettet mig på deres forum, og har prøvet de ting de har forslået men synes ikke det virker rigtigt.. altså lige nu kører det hurtigt nok, men til tider er load tiderne ulidelige
Avatar billede Syska Mester
10. november 2008 - 01:41 #9
Kunne det tænkes det var hardwaren ?

Har du prøvet at smide en anden boks op ? Du burde jo faktisk bare kunne smide disken over i en anden maskine og så køre videre ...

// ouT
Avatar billede djicep Nybegynder
10. november 2008 - 09:03 #10
Hardwaren fejler intet. Det er en helt ny maskine :) Der er ingen harddisk i maskinen pfsense kører fra et memorystick
Avatar billede djicep Nybegynder
10. november 2008 - 09:09 #11
Tror jeg ved hvorfor :) Så lukker nu her.