Avatar billede nrgee Nybegynder
07. november 2008 - 12:11 Der er 6 kommentarer

Feedback på hjemmeside

Hej,

Vi er et nystartet firma som ønsker lidt feedback på vores nykøbte domæne (affiliate er til for fyld indtil rigtige tilmeldinger vil komme.) siden er opbygget i samarbejde med en multimedia designer, desvære har vi endnu ikke haft en programør til at lave koderne, håber i kan se bort fra dette og give lidt ris/ros til vores hjemmeside.

MVH NRgee I/S

www.nrgee.dk
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2008 - 12:26 #1
Her er en smule feedback på jeres nykøbte domæne.
En konkurrence portal der hedder nrgee, det kan jeg ikke få til at hænge sammen.
Avatar billede jokkejensen Novice
07. november 2008 - 13:16 #2
flotte bannere...
Avatar billede nidyahou Praktikant
07. november 2008 - 13:57 #3
Jeg vil bare lige påpege, at hvis det er meningen folk skal se på reklamerne, så er det en god idé at lave siden i et neutralt design. Et skrigende orange toplogo er ikke det bedste hvis tilskueren skal fanges - når det så ovenikøbet ikke er et spændende banner, men bare plan tekst fristes man til at forlade siden uden at tjekke noget ud.

Framemæssigt mangler højre side på den venstre blok i Firefox (den med google annoncer) Der er desuden lidt for mange rammer efter min mening. Det er med til at gøre siden mere overskuelig, hvis man heletiden skal have for øje hvor hvad hører til. I midten ville jeg gøre som på eksperten og lave det til én ramme, men så lave hver anden i en bestemt farve så man kan se hvor de skiller. eks mørkblå,lysblå,mørkblå... osv. Jeg ville også gøre det med blokken til højre.

I skal tænke mere på farvevalget. Den grå i har valgt er en meget hård grå, og den kan derfor (istedet for at virke neutral) virke en smule deprimerende. Derudover fungerer mønstre altid bedre. Et gennemsigtigt neutralt mønster som baggrund, gør at brugeren fokuserer mere på det i midten, uden at synes at siden som sådan er kedelig.

Jeres designer skulle have brugt stylesheets istedet - det gør at der kommer mindre tags på siden og øger jeres googleranking, hvilket I må være meget interresserede i, når i laver det i lavet. Derudover vil i også bedre kunne tilpasse jeres side til forskellige browsere, istedet for kun at tilpasse den til Internet Explorer som den er nu.

Det var mine umiddelbare kommentarer
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. november 2008 - 02:51 #4
Amatør var det første ord der poppede op i mit lille sind.. Det skal gøres LANGT bedre, hvis I skal have bare en jordisk chance med det I gerne vil.

Og firmanavnet nrgee? Hvordan skal det udtales?
Avatar billede nidyahou Praktikant
18. november 2008 - 10:45 #5
den er nu nogenlunde til højre benet - radio NRJ? "energy"

prøv at smide nogle forslag til forbedring ind istedet for bare at kritisere, det er hjælper jo ikke nogen til at blive bedre
Avatar billede hoeks Nybegynder
21. november 2008 - 09:22 #6
nidyahou> Jeg er nu også enig med fastwrite. Navnet "nrgee" er ikke noget man husker. Om 5 min vil jeg uden tvivl have glemt det igen.