Avatar billede alasport Novice
07. november 2008 - 12:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hardwaretest af motherboard Gigabyte

hej
Jeg kunne godt tænke mig at køre en test af mit motherboard. Jeg vil bare sikre mig at den kører ordenligt.
Man kan hente små programmer på producenterne af harddsike, som man kan bruge til at teste deres harddiske.
Findes der ikke noget ligende til bundkort? Har været inde på Gigabytes hjemmeside, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget.
Tak for indput.
Jacob
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2008 - 22:01 #1
Du kan hente Everest Home fra dette link:
http://www.brothersoft.com/d.php?soft_id=61488&url=http%3A%2F%2Ffiles.brothersoft.com%2Futilities%2Fsystem_utilities%2Feveresthome.exe

I dette program kan du se under "Motherboard" de forskellige værdier som dit bundkort nu en gang repræsenterer. Stemmer de generelt overens med de værdier som står i bundkortets oplysninger som medfølger dit bundkort så er det vel ok.

Hvis dette ikke var hvad du tænkte på er du velkommen til ikke at acceptere mit svar =P.
Avatar billede alasport Novice
10. november 2008 - 19:44 #2
Da du var den eneste der var så venlig at svare, så synes jeg at du skal have de points. Tak for svaret som jeg vil afprøve.