Avatar billede carstensuurland Nybegynder
06. november 2008 - 10:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTTP status koder ved custom 404

Hej Eksperter

Jeg har lavet en custom 404 side (som asp), men jeg er lidt i tvivl om hvilken status kode der så sendes tilbage når jeg har lavet en sådan?

Sendes der en 200 (fordi error siden blev fundet) eller sendes der en 404? Er det mit ansvar at sende en status kode tilbage?
Avatar billede keysersoze Guru
06. november 2008 - 10:43 #1
det afhænger lidt af hvordan du har sat den op - men for en sikkerheds skyld vil det være en god idé at sætte det selv;

Response.Status = "404 Not Found"
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
06. november 2008 - 11:05 #2
Hey keysersoze
Giv et svar så får du point :-)
Avatar billede keysersoze Guru
06. november 2008 - 18:27 #3
svar :)