Avatar billede make Nybegynder
06. november 2008 - 08:23 Der er 1 kommentar

Windows lukker netværksforbindelsen inden logon er færdig

Hej IT eksperter

Jeg har på arbejdet et meget underligt problem med at windows selv lukker netværksforbindelsen. Det sker efter efter at man logger på og inden logonprocessen er helt færdig. Windows siger "lukker netværksforbindelsen" og logger af til loginbilledet.

Jeg har lagt et nyt image på og testede det efterfølgende hvor alt virkede som det skulle, men nu en uge efter så er problemet der igen.

Alle ideer er velkomen. Tak.
Avatar billede make Nybegynder
27. december 2009 - 23:21 #1
Ingen kommentare, sag lukket