Avatar billede stamon Nybegynder
02. november 2008 - 22:42 Der er 3 kommentarer

Feedback på hvad jeg selv synes er en cool webside

Hej EXP (:

Ville blive rigtig glad hvis jeg fik en masse feedback på min webside. Bemærk dog at den ikke er færdig ang. link.

LINK: http://www.go2cph.dk/STAMON

Mvt mig :)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2008 - 22:58 #1
Flot baggrundsbillede - men det gentager sig selv, hvis skærmen er for stor...

Jeg efterlyser en tydeligere introduktion af webstedet på forsiden. Man bør præsenteres for produktet du tilbyder ved første øjekast - ikke først når man læser uddybende små tekster som står gemt væk som link-tekster.
Desuden virker banneret på forsiden, som er det store blikfang, som ét stort reklameskilt :( Dette virker ikke som en særlig god præsentation af dit websted, og det er svært at gennemskue, hvad der egentlig fortælles derpå, og om det blot er et eksternt reklamebanner.

Hvis du flyttede Sitemappet til en anden side, så kunne hele forsiden næsten være på skærmen, uden det var nødvendigt at scrolle op og ned. Det er nemli godt med overblik på forsiden.

Jeg kan godt lide de mange frie og fantasifulde farver (pas dog på ikke at overdrive alt for meget ;). Det passer netop godt til en webdesigner ifølge min smag.
I dine menupunkter i højre side bør også selve de farvede firkanter være links. De virker nemlig som knapper, men man kan ikke klikke på dem!

  // Steeven
Avatar billede all_for_you Nybegynder
13. november 2008 - 12:16 #2
Lige en hurtig: Baggrunden er ALT for aggressiv - den er flot, men umiddelbart for vild.
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 22:40 #3
Skal vi få lukket spørgsmålet...