Avatar billede michael3770 Nybegynder
02. november 2008 - 21:56 Der er 4 kommentarer

Hvad synes i om vores-klasse.dk

Hejsa alle eksperter! :)

Jeg vil gerne høre hvad i synes om en ny tjeneste som har til formål at forbinde folk igennem gamle klassekammerater.

Kan man regne med, at det kan konkurrere i fremtiden med andre skole- eller venskabs-tjenester, f.eks. Facebook, Jubii, Arto, Classmates, osv.?

Skriv hvad i synes alt om den, hvad der kan laves bedre, osv! Alle forslag er meget velkomne :)

Link: http://www.vores-klasse.dk

Mange tak på forhånd:)
Avatar billede vadum Nybegynder
03. november 2008 - 05:49 #1
Lige det første splitsekund troede jeg at jeg var havnet her :)

http://www.skype.com/intl/da/
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
03. november 2008 - 11:44 #2
Jeg kan ikke lide sider - hvor jeg ikke kan finde kontakt informationer, altså adresse telf osv.
Ved at søge på DK-hostmaster fik jeg igen bevist hvorfor - sitet er registreret i Polen.

Hvis I har dansk kontakt adresse - så skriv den på.
Avatar billede michael3770 Nybegynder
03. november 2008 - 20:10 #3
Det er et godt forslag, mange tak :)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
20. december 2008 - 02:53 #4
vadum -> Det var også min første tanke. Hva pokker har de der skype folk nu gang i :D

Meget lækkert design ellers, syntes dog det er lidt trist at man skal oprette sig for at se om ens gamle skole er på sitet.

Jeg vil personligt ikke oprette en konto for at se at den skole jeg gik på ikke findes og at der ikke er nogle fra den klasse jeg gik i der er på systemet, sådan noget vil jeg personligt kunne tjekke inden jeg opretter mig.