Avatar billede baaksen Nybegynder
31. oktober 2008 - 09:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til C# simpel windows application (Hurtigt)

Hey

Skal få lavet et windows application som af lavet af C#, men vil gerne have hjælp, da jeg ik lige kan finde ud af,
ligger en billeder som det skal se ud

Hvor der skal kunne indtaste en tekst i øverste tekstbox, og ved at angive startposition og slutposition,
skal indholdet imellem disse to positoner i teksten kopieres til den i den nederste teksboks.
Meget gerne hele koden tak..

og nogle fejl meddelser hvis slutposition er mindre en startpositionen, og at der skal indtastet heltal

Haster lidt.. så derfor 200 p, hvis svaret bliver modtaget inden kl. 10.45

Tak

Link til billdet:
http://img338.imageshack.us/img338/2182/unavngivetof7.jpg
Avatar billede baaksen Nybegynder
31. oktober 2008 - 10:03 #1
kan osse modtage den kl. 11
Avatar billede aaberg Nybegynder
31. oktober 2008 - 10:26 #2
Tjek om det ikke er dette du skal bruge. Det er et Visual Studio 2008 Express projekt.

http://www.aaberg.cc/TextTestApp.zip
Avatar billede baaksen Nybegynder
31. oktober 2008 - 10:41 #3
er måske sådan en man kan ikke åbne den i vs 2005
Avatar billede aaberg Nybegynder
31. oktober 2008 - 10:47 #4
Her er samme projekt, men konverteret til VS2005
http://www.aaberg.cc/TextTestAppVS2005.zip
Avatar billede aaberg Nybegynder
31. oktober 2008 - 10:55 #5
Hvis du har problemer med at åbne det nye projekt, da kan du oprette et nyt projekt i Visual Studio, højreklikke på projektet i Solution Explorer i højre side af skærmen, og trykke "Add -> Existing Item..". Nu kan du browse dig frem til Form1.cs det sidste projekt jeg har linket til, og trykke "Add".
Avatar billede baaksen Nybegynder
03. november 2008 - 08:26 #6
kunne ikke helt åbne koden, men takker for den hurtige tilbagemelding..., hvis du skriver en svar, bliver du en vinder...

takker..
Avatar billede baaksen Nybegynder
03. november 2008 - 08:27 #7
kunne jeg få din mail, så måske kan skrive til dig næste gang... spørger kun ?? :-)
Avatar billede aaberg Nybegynder
03. november 2008 - 12:38 #8
Min adresse er: exp snabel-a aaberg punktum cc

:-)
Avatar billede aaberg Nybegynder
10. november 2008 - 10:56 #9
baaksen, du må huske at acceptere svaret :-)
Avatar billede baaksen Nybegynder
17. november 2008 - 10:45 #10
tak for hjælpen..