Avatar billede skindbeni Nybegynder
29. oktober 2008 - 18:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IIS 5.1 og sætte op så jeg kan se sider der ikke ligger i inetpub

Hej.

Jeg har Windows XP Pro SP3 og IIS 5.1. Jeg er i gang med at udvikle et par asp.net websteder, som ligger under dokumenter => websites, når jeg arbjederpå dem.

Er det muligt at bruge IIS til at vise disse sider korrekt, selvom siderne ligger under dokumenter => websites eller skal jeg flytte mappen over i inetpub/wwwroots hver gang jeg arbejder på det pågældende websted.

/skindbeni
Michael Sørensen
Avatar billede jokkejensen Novice
29. oktober 2008 - 19:09 #1
nej du kan godt ændre "home directory"...
Avatar billede skindbeni Nybegynder
30. oktober 2008 - 20:04 #3
Jeg tænkte nærmere i retning af tilfælde, hvor jeg er i gang med at arbejde med flere websider og de ligger under dokumenter => websider => "Webstedets navn" og "Webstedets navn" fungerer som rodbibliotek ligesom inetpub\wwwroot gør
Avatar billede skindbeni Nybegynder
12. august 2009 - 22:14 #4
Beklager forsinkelsen