Avatar billede ballingdk Nybegynder
29. oktober 2008 - 15:59 Der er 15 kommentarer

Nvidia Geforce 8600m gt

hej da jeg har formateret min pc mangler jeg et skærm kort. har ledt alle vegne uden held plz hjælp mig mit grafik kort er et NVIDIA GEFORCE 8600m GT
Avatar billede milter Ekspert
29. oktober 2008 - 16:07 #1
Den finder du bedst hos producenten af computeren eller på den eller de CD'er, som fulgte med computeren.
Avatar billede ballingdk Nybegynder
29. oktober 2008 - 16:09 #2
har kigget men uden held ved ikke om du kan gøre et forsøg :D
Avatar billede ballingdk Nybegynder
29. oktober 2008 - 16:15 #3
?
Avatar billede milter Ekspert
29. oktober 2008 - 16:24 #4
Det kræver jo nok, at du fortæller mig, hvad din maskine hedder med modelnummer og det hele ;-)

Har du ikke CD'erne, som fulgte med den? Hvor har du fundet de drivere, som kræves for at formatere den?

Har du billede på skærmen?
Avatar billede ballingdk Nybegynder
29. oktober 2008 - 16:41 #5
ja jeg har billede på skærmen :D men grafikken er dårlig når jeg spiller spil så ved ikke helt det kan ogsære driver til grafik kortet min pc hedder zepto znote 6224w og mit grafik kort er NVIDIA GEFORCE 8600m GT
Avatar billede ballingdk Nybegynder
29. oktober 2008 - 16:42 #6
og nej har ikke cderne
Avatar billede milter Ekspert
29. oktober 2008 - 17:02 #7
Avatar billede ballingdk Nybegynder
29. oktober 2008 - 17:09 #8
tjekker lige om de virker :D
Avatar billede ballingdk Nybegynder
29. oktober 2008 - 17:23 #9
ok skriver du ik svar til mig så du kan få et pointene
Avatar billede milter Ekspert
29. oktober 2008 - 17:29 #10
Det kommer her med tak for point :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
30. oktober 2008 - 08:08 #11
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 10:27 #12
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
01. december 2008 - 12:48 #13
Du skal lige makere mit navn ude til venstre, og så klikke på accepter, så har du givet point og lukket tråden.
Avatar billede milter Ekspert
02. december 2008 - 00:05 #14
@ silbidor.

Den metode til pointsamling har jeg godt nok ikke set før, men OK, du får virtuelle point fra mig for innovativ markedsføring ;-)
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2009 - 07:48 #15
Det er fantastisk, at dem med problemer kan finde ud af, at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af, at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Det er en ting der kan få betydning for hjælp en anden gang, hvor der er brug for det.