Avatar billede medicare Nybegynder
24. oktober 2008 - 21:09 Der er 5 kommentarer

Findes der et gratis convert program til TDC/play til ipod

Findes der et gratis convert program til TDC/play til ipod/iphone
som er lovligt til eget brug
hvis der er nogen der kan hjælpe så vanker der max point
kh peter
Avatar billede falster Ekspert
25. oktober 2008 - 21:10 #1
Konvertere kan jeg ikke svare på.

Men alt, hvad du afspiller på pc'en kan optages og gemmes i et selvvalgt format. Til dettte - og mange andre lydformål - er Audacity et fint gratisprogram:

http://audacity.sourceforge.net/
Avatar billede mbd77 Nybegynder
27. oktober 2008 - 12:32 #2
Henter man ikke i MP3-format hos TDC?

Jeg kan da fint høre MP3 på min Ipod, ingen problemer der.
Det er straks værre med det musik jeg køber på Itunes til min Ipod, for det kan jeg nemlig kun hører der, eller via Itunes.
Avatar billede imma0003 Nybegynder
27. oktober 2008 - 16:42 #3
Er det beskyttede filer du skal konvertere?
Avatar billede mbd77 Nybegynder
28. oktober 2008 - 09:00 #4
Hej igen. TDC Play leverer deres musikfiler i WMA-format og med Microsoft licensnøgle på.

Så nej, de kan umiddelbart ikke bruges uden forarbejdning.

Du kan dog fjerne licensnøglen med FairUse4WM og der ligger en guide på Piratgruppens hjemmeside til hvordan du gør det. Jeg syntes også det er svineri at man er stavnsbunden til at skulle høre musikken på sin pc, når man har købt og betalt for rettigheden til musikken - man fristes jo til at hente ulovligt istedet for...!

Undskyld - dette skal selvfølgelig ikke være et politisk indlæg. Håber du kan bruge mit svar, ellers skriver du bare igen :-)
Avatar billede peterfloee Nybegynder
30. januar 2010 - 23:40 #5
Ellers kan man også gøre som i nedestående guide:
http://tdcplay.blogspot.com/