Avatar billede kasmort Nybegynder
22. oktober 2008 - 16:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

adgang til i-bays og personlige "drev" på SME server 7.3

Hej allesammen.

jeg har sat en SME server op som server-only i et netværk efter en router.

problemet er at man hver gang man har logget af computeren, skal man logge ind på serveren igen. er der ikke en vej uden om det??

håber der er nogen derude der kan hjælpe.
Mvh
Kasmort
Avatar billede kasmort Nybegynder
23. oktober 2008 - 08:51 #1
altså jeg mener at når nu jeg logger ind, så opretter jeg adgang til et netværksdrev. hver  gang jeg har logget af computeren så skal jeg skrive brugernavn og kode for at ku komme ind på netværksdrevet igen.. er der ikke en vej uden om det??

forresten de OS der er på klient computerne er henholdsvis Vista og XP.
Avatar billede kasmort Nybegynder
26. oktober 2008 - 09:49 #2
lukker