Avatar billede kasmort Nybegynder
22. oktober 2008 - 15:56 Der er 1 løsning

problemer med afsendelse og modtagelse af email over SME server 7

Hej allesammen.
nu skal i høre. jeg har koblet en SME server på som server only efter en router. så har jeg købt et domæne, og dns peget det på min ip.
jeg kan godt sende email intern på netværket men når jeg prøver at sende fra og til min hotmail er der ingen af dem der modtager emailen. hvad kan være galt??

jeg har sat email programmet op som beskrevet i manualen til sme server. håber der er nogen derude der kan hjælpe.

Mvh
Kasmort
Avatar billede kasmort Nybegynder
14. november 2008 - 14:07 #1
lukker