Avatar billede fromsej Praktikant
21. oktober 2008 - 12:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Artikler renovering-opdatering

Kort og godt:
Nogle af mine artikler er håbløst uddaterede, værktøjerne er forældede og "skidtet" bliver ikke fjernet på den måde mere.

Skal jeg bare lukke dem uden kommentarer, eller skal jeg lave en revideret artikel, og så lægge link til den i de gamle artikler?

(OK lige knap så kort og godt. (-; )
Avatar billede snowball Novice
21. oktober 2008 - 13:03 #1
Hvorfor ikke bare opdatere de nuværende?

Jeg gætter på at der er en del links til artiklerne rundt omkring på Eksperten (og måske også andre steder), så hvis du opdaterer artiklerne i stedet for at lave nye, så vil de henvisninger stadig virke :)
Avatar billede fromsej Praktikant
21. oktober 2008 - 13:23 #2
Det er da en mulighed, men det vil så blive tre-fire artikler med enslydende indhold, er det ikke lidt dumt?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. oktober 2008 - 15:59 #3
Opret nye artikler, og lav en simpel henvisning i de gamle.
21. oktober 2008 - 17:37 #4
* Enig med [21/10-2008 15:59:50] *
Jeg har selv være på nippet til at oprette 'artikler' om tilsvarende; men vil bare lade dig <Fromsej> som eksperten i den retning gøre det *S* ...
Avatar billede snowball Novice
21. oktober 2008 - 18:34 #5
Eftersom du har oprettet flere artikler om det, så gik jeg også ud fra at de ville indeholde forskellige ting, men hvis det er så godt som på den samme måde de alle ender ud med, så bare gør som Nanoq skriver.
Avatar billede fromsej Praktikant
22. oktober 2008 - 18:15 #6
Jeg henviser til http://www.eksperten.dk/artikler/1232 i de gamle artikler.
Tak for input. :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
24. oktober 2008 - 12:18 #7
Lukker pænt efter mig.
Avatar billede snowball Novice
25. oktober 2008 - 23:20 #8
Jeg ville måske overveje at give artiklen en lidt mere sigende overskrift ;)

Min første tanke var: "Opdateret vejledning" - ja, men til hvad? Selvom den ligger i virus kategorien, så giver resten ikke nødvendigvis sig selv :)
Avatar billede fromsej Praktikant
26. oktober 2008 - 08:28 #9
Taget ad notam og ændret. :-)