Avatar billede pokerhouse Nybegynder
21. oktober 2008 - 12:31 Der er 2 kommentarer

Er der nogle der kender design firmaet bazic.dk

Er der nogle der kender aalborg firmaet bazic.dk?
Avatar billede jvjensen Nybegynder
12. november 2008 - 21:02 #1
Næ men de har set stepstones hjemmeside :)
Hvis du spørger fordi du overvejer noget med de skal lave hjemmeside eller noget, så virker det ikke skide professionelt de ikke har en "rigtig" hjemmeside, men bare et site med logo
Avatar billede olebole Juniormester
12. november 2008 - 21:31 #2
<ole>

- men de(?) kan lave elendig grafik og ikke skrive 11 sammenhængende kodelinjer uden fejl. Jeg tror da også, vi har 'haft fat' i dem før:
    http://www.eksperten.dk/spm/850530

Søger jeg på bazic.dk på Google, er der (ganske forståeligt) ikke bid på noget ang. webdesign. Til gengæld dukker Bazic Aps op i forbindelse med en mail-adresse under domænet bazic.dk. Søger jeg nu på Bazic Aps, får jeg tanker i retning af en entreprenant krejler, som beskæftiger sig med, hvad somhelst, der giver penge  :o|

/mvh
</bole>