Avatar billede jacobjensen_dk Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:27 Der er 8 kommentarer

Hvordan fungerer indstillinger på trillian?

Trillian som er et program der minder om msn. På en konto kan man have vilkårlig mange msn-adresser.

Jeg har to kontoer Privat og arbejde. Jeg er altså nogen gange logget på begge kontoer.

Mit problem er: Billedet. Jeg kan kun vælge ét billede, som vises på begge kontoer samtidigt. Kan jeg ikke vælge et til hver enkelt?
Avatar billede jacobjensen_dk Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:50 #1
Hvorfor er der ingen, der vil hjælpe mig?
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2008 - 22:48 #2
Velkommen til Eksperten, men sorry jeg lige bitcher en gang, sænk lige dit forventnings niveau lidt. Det er gratis at få hjælp her, der sidder ikke folk 24/7 bare for at løse lige netop dit problem, vi andre hjælper gratis, dvs. vi får ikke mad på bordet af at sidde og vente på dig.

Jeg kan ikke svare dig på dit spørgsmål men bliver lidt #!#¤%¤ over sådan en bemærkning du kommer med der.

Og som noget andet så er det måske ikke et vellykket valg med at ligge dit spørgsmål i en gruppe som hedder Databaser. Måske ville http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Chat/Andre/ have været bedre
Avatar billede allanmeyer1 Nybegynder
20. oktober 2008 - 23:38 #3
Det svar kunne jeg desværre ikke bruge til noget. Kender du Trillian eller kender du andre, som jeg evt kan spørge tak
Avatar billede vejmand Juniormester
20. oktober 2008 - 23:52 #4
Det er muligt du heller ikke kan bruge dette svar, men hvis du ikke vil følge Ekspertens regler kan det godt blive en anelse vanskeligt at få hjælp herinde.

Dobbeltbruger er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede allanmeyer1 Nybegynder
20. oktober 2008 - 23:58 #5
Dobbeltbrugere?
Avatar billede allanmeyer1 Nybegynder
21. oktober 2008 - 00:14 #6
Er der nogen der kender nogen som kender til trillian. Problemet kan evt. løses ved at man er logget på to kontoer samtidig hvis det kan lade sig gøre.

Bemærk:
Hver konto har vilkårlig mange forbindelse (msn-addreser). Det er vel pointen med det hele.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2008 - 00:23 #7
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jacobjensen_dk
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jacob_jensen_dk

Det er vist ikke så svært at gennemskue, at det er samme person som har oprettet disse to brugere, især ikke når du bruger begge konti i samme spørgsmål.  :-)
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
21. oktober 2008 - 14:16 #8
Og du kunne jo eventuelt kigge i manualen til Trillian :)