Avatar billede daffey Nybegynder
20. oktober 2008 - 19:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbar har kontakt men vil ikke nettet efter afinst. af sik.pakke

Har fået en opgave af en ven som ikke kan komme på nettet med sin bærbare efter han har afinstalleret en sikkerhedspakke på opfordring af TDC af28 sept. 2008. Ved afinstalleringen gik computeren ned og kunne ikke fjerne alle filer. (nødvendigt for at installere den nye pakke) Nu kan computeren ikke gå på nettet. den finder mit netværk (både via trådløs og via tråd, men den vil ikke finde min udbyder, det samme sker hos ham)
Jeg har prøvet at fikse og reparere på ale mulige måder, men kan ikke finde en løsning som virker.

Håber nogen har et bud eller 2 jeg kan prøve.
Tak
Avatar billede ThomasK Nybegynder
20. oktober 2008 - 19:30 #1
Ring til 80802014

Der kan gemme sig spor efter sikkerhedspakken som gør at den ikke vil på nettet. De skal rådgive dig i fjernelse af filer.
Avatar billede daffey Nybegynder
20. oktober 2008 - 19:39 #2
MIn kammerat har faktisk ringet til tdc, men det havde de umiddelbart lidt svært ved at hjælpe med :-)
Avatar billede ThomasK Nybegynder
20. oktober 2008 - 20:07 #3
En gylden regl når i ringer til TDC, ring mindst 5 gange før i kan være sikre på om de kan eller bare ikke gider :)
Avatar billede daffey Nybegynder
12. august 2009 - 16:28 #4
fandt ikke en løsning på dette og formaterede computeren.