Avatar billede underscor Nybegynder
18. oktober 2008 - 20:33 Der er 12 kommentarer

hvilket er det bedste.

hvilket antivirus program er det absolut bedste? jeg har kørt med norton antivirus hidtil og har selv haft den nye 2008 syntes bare norton tager for meget maskin kraft og sløver. desuden syntes jeg mange gange det lukker for en masse ting og det er ikke rigtigt til at overskue hvordan man ændre på opsætningen. jeg vil gerne have en antivirus der koncentere sig om at finde virus uden at tage min cpu kraft mit bredbånd og som ikke lukker porte hist og her..
18. oktober 2008 - 20:35 #1
(Hvilken M/K som 'partner' er den bedste ?)

http://www.spywarefri.dk/hvad_skal_jeg_bruge_af_software.html
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2008 - 21:08 #2
Avast Antivirus:
www.avast.com

eller AVG:
www.free.avg.com
Avatar billede xvid Seniormester
18. oktober 2008 - 22:07 #3
tja jeg stemmer også på avg
Avatar billede Jensen DK Novice
19. oktober 2008 - 08:07 #4
AVG 8.0 free kræver en del resurser og har det med at stoppe opdatering så man skal ind manuelt og opdatere, men er ellers et godt gratis antivirusprogram, jeg har prøvet det over en længere periode men er gået over til at bruge Avast fordi det er på Dansk og har fået fin omtale i de forskellige tests som er kørt, syntes også at det virker mere stabilt end AVG.
Den ene uge er AVG 8.0 bedst og en anden uge er Avast bedst, så vælg det som du syntes passer dig bedst.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
19. oktober 2008 - 14:53 #5
så har du for svag en maskine
Avatar billede Jensen DK Novice
19. oktober 2008 - 17:36 #6
Hvad mener du med for svag maskine?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
19. oktober 2008 - 21:28 #7
hvis norton kan sløve maskinen, må du nok hellere igang med en hardware opgradering
Avatar billede Jensen DK Novice
20. oktober 2008 - 06:39 #8
Der har lige været en test af antivirus programmer i komputer for alle blad 15 og resultatet er som følger.
Avast point 7,0  gratis.
Avira antivir personal  point 7,6 gratis.
Bullguard 8.0 point 8,1 399,00kr.
Panda 2008 point 6,3 295,00kr.
Norton 2008 point 6,6 550,00kr.
Mcafee plus 2008 point7,7 469,00kr.
AVG 8.0 point 8,0 gratis.
20. oktober 2008 - 06:58 #9
Der er også en 'anmeldelse' her -> http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken.html - bemærk at Symantec/Norton ikke er imellem...
28. oktober 2008 - 16:10 #10
<underscor>: Skal du vide mere ?
Avatar billede Jensen DK Novice
01. november 2008 - 09:12 #11
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 10:12 #12
Det er UFATTELIGT at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.
Er ved at lave en liste over dårlige betalere / point givere.