Avatar billede doktoren001 Juniormester
18. oktober 2008 - 18:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til Joomla template

Hej,

Er der nogle der har erfaring med brug af joomla UDEN at bruge en standard template? Jeg vil gerne lave min egen template, men hvordan gør man det? Jeg synes ikke lige jeg kan finde noget om det nogle steder.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
20. oktober 2008 - 19:30 #1
Der findes masser af guides på nettet, både på Joomla Dev og andre steder (google det).

http://dev.joomla.org/content/view/1136/79/
Avatar billede doktoren001 Juniormester
21. oktober 2008 - 21:56 #2
Hej Gadensgaard,

Tak for hjælpen, det er uden tvivl den bedste guide jeg har set på nettet.