Avatar billede alphaomega Nybegynder
16. oktober 2008 - 15:56 Der er 8 kommentarer

Simpel cms editor?

Hej eksperter.

Jeg søger en der kan udvikle et simpelt cms/redigerings system til mig.

Det skal bestå af dette:

1. En login side hvor man kan logge sig ind med én, gerne flere, bruger(e).

2. Når man har logget sig ind, har man til venstre en kolonne med oversigt over filer og mapper på serveren. Når man klikker på en html fil, åbner kolonnen til højre filen, med et wysiwyg værktøj. Der skal være mulighed for at kunne redigere i det eksisterende html dokument. (insætte billeder, skifte skrifttype m.m.)

Der skal IKKE kunnes slette eller oprette dokumenter. Kun simpel redigering som selv idioter kan finde ud af :-)

Jeg mangler en der kan udvikle dette til mig til d. 31/10 2008. Kontakt mig pr. mail hvis du er interesseret i jobbet. Så kan vi forhandle om løn.

Prisklassen er 2-3.000,- kr. Og du har til d. 31. så skal det være klart.

Roberto

rdt (at) ao-live (dot) dk
Avatar billede Kengun Praktikant
16. oktober 2008 - 16:05 #1
Hvorfor ikke kigge lidt på PHP-Fusion; www.php-fusion.co.uk ? Det er et superflot cms og det er også gratis. Det har mange funktioner, som bruger administration, forum, fotoalbum, links, artikler, og mere. For mer info kig gerne ind på www.phpfusion-no.com (norsk support forum) hvor du blandt andet treffer mig som bruger nummer 1 ;) eller www.php-fusion.dk (dansk support forum).
Avatar billede alphaomega Nybegynder
16. oktober 2008 - 16:18 #2
Jeg mangler et redigeringsværktøj som kan redigere mine eksisterende HTML sider.

Og som sagt KUN redigere, ikke oprette, slette.

Jeg har ikke brug for et complet CMS system, kun redigeringsdelen i PHP.

Det skal smækkes op på webservere, og kunne redigere de sider der ligger der. Altså det skal være køreklart til ethvert webdesign.
Avatar billede Kengun Praktikant
16. oktober 2008 - 16:23 #3
ok jeg forstår.
Avatar billede olebole Juniormester
21. oktober 2008 - 21:15 #4
<ole>

"Kun simpel redigering som selv idioter kan finde ud af" >> Det bliver nok vanskeligt, hvis hele siden skal loades i en WYSIWYG-editor - hvor man jo har betydeligt lettere ved at smadre designet, end ved at undgå at smadre det.

Skal du have skrevet noget, hvor det ikke gælder, må du nok op med mindst 10-20 gange det, du skriver i spm'et  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
21. oktober 2008 - 21:17 #5
- og både kravet om, at "det skal være køreklart til ethvert webdesign", og at det skal være klart inden d. 31 er komplet og aldeles urealistisk
Avatar billede alphaomega Nybegynder
21. oktober 2008 - 22:09 #6
har fundet en der kan gøre det -
Avatar billede Kengun Praktikant
21. oktober 2008 - 22:14 #7
...så kan du lukke spørgsmålet.
Avatar billede alphaomega Nybegynder
24. oktober 2008 - 14:56 #8
Hvordan "lukker" jeg et spørgsmål?