Avatar billede Morten Novice
15. oktober 2008 - 20:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvordan smadre jeg mit windows 98 1 udgave xD

jeg skal på kortest tid smadre mit windows 98(væddemål med ven) men hvordan gør jeg det hurtigst? det her må være guf for små hackere:P
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2008 - 20:09 #1
format c: ;)
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2008 - 20:11 #2
format C: -u
Avatar billede Morten Novice
15. oktober 2008 - 20:25 #3
kan jeg gøre det uden at genstarte
og ville det ikke være hurtige og trykke noget i kør(skal ikke bruge comp bag efter og min forhammer har jeg gemt:P
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2008 - 20:32 #4
efter format c: hiver du bare strømmen og så er det overstået.
Format C: fjerner boot-sectoren på et sekundt og alt er væk fra Harddisken (men kan dog genoprettes, tilgivelsesvis)
Avatar billede Morten Novice
15. oktober 2008 - 20:36 #5
jamen det var jo et svar:P

så send det som et:P'og tak for hjælpen
15. oktober 2008 - 20:53 #6
Der findes vistnok også
"FDISK /EtEllerAndetUdokumenteretFlag"
som hurtigt/automatisk æder partionen i ét hug uden varsel; der snakker vi om ~1 sekund!!!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2008 - 20:53 #7
Glimrende, og held og lykke med forhammeren.
Jeg så en gang en "brugsanvisning" på YouTube, hvor én ville tyverisikre sin PC ved at fylde den med Beton og sætte låget på igen (før dengang en CPU havde en blæser) og den virkede fint men var bare ekstrem tung og kunne ikke flyttes. Det er da lidt JackAss agtigt :-)
Avatar billede Morten Novice
15. oktober 2008 - 20:56 #8
haha smart smart:P vil jeg nok forsøge mig med:P haha og tak igen
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2008 - 21:05 #9
Hurtigst: fra "kør" skriv format c: -u <Enter> du når dårligt nok at opdage hvad der er sket. -u betyder unconditional og derfor spøger den ikke om du er sikker (Yes/no)
Alt ser normalt ud, men det er det bestemt ikke.
Så hiver du bare 220V ledningen ud og sætter den i igen og tænder. Nada!
Meget overbevisende.
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. oktober 2008 - 21:13 #10
hvorfor ikke quick format? Så skal man jo ikke vente på den scanner disken for bad sectors :p