Avatar billede pokerhouse Nybegynder
14. oktober 2008 - 14:25 Der er 2 kommentarer

Acer Travelmate 5530 Problem

Jeg har købt en acer Travelmate 5530 Problem.

Jeg har købt denne pcer som bare skal bruge til alm internet samt lidt tekst behandling.

Det er en pcer med 4 GB ram ovs...

De føreste 14 dage fungere pceren optimalt, og jeg var rigtig glad for pceren, som var hurtigt.

Men efter 14 dage, så begyndte den at have besvær ved at komme ud af dvalen. Det er sådan nu, at den hver gang med lukker den,og genstarter den, så kommer den frem med en hvidt skærm, og ligesom om pceren stadig kører, men den kommer ikke ind i wista.

Jeg har prøvet at slå dvale fra, men den skal genstartes en 2-3 gange før den kører ind i wista. Og det mystiske er at når den først er logget ind, så kører den rigtig godt..

Ps. når den går død, så er det ligesom skærmen flimmer...

Hjælp mig

Er der noget jeg kan gøre, eller skal jeg bare returere den..
Avatar billede peet-49 Novice
14. oktober 2008 - 14:43 #1
Alt+F10 under opstart starter en recovery af vista.
Avatar billede Xvarde Nybegynder
12. februar 2010 - 10:05 #2
Til pokerhouse.
Kunne du nøjes med at trykke Alt+F10 for at komme af med hvid skærm?
Min Acer TM 5530 købt i oktober 2008 i Horsens med nøjagtig samme problem. Efter nedgradering til XP er problemet det samme.