Avatar billede ladyhawke Novice
12. oktober 2008 - 10:57 Der er 1 løsning

Hvad kan være galt: jeg kan ikke se mit web site på min inetforb.

Jeg har et lille hygge-site hvor jeg har lidt forskelligt liggende.

Jeg har tidligere kunnet se hoveddomænet: www.jnlweb.dk (det kan jeg ikke nu), men jeg kan slet ikke få fat i subdomænerne, f.eks. photo.jnlweb.dk.

Nu ville jeg tale med webhotel udbyderen, hvis ikke det lige var fordi: på en anden internetforbindelse (ADSL) kan jeg nemt se det hele...

Hvad i alverden kan der være galt med min internetforbindelse???

Jeg kan sagtens se alle mulige andre web sites, så som eksperten, dr og delicious m.fl.
Avatar billede ladyhawke Novice
14. oktober 2008 - 20:08 #1
Routeren er mit problem, lukker dette spørgsmål