Avatar billede engskov Nybegynder
10. oktober 2008 - 21:19 Der er 4 kommentarer

Playstation 3 med 3 mobiltbredbånd?

Hej eksperter..

Jeg har købt mig en playstiation 3, men kan jeg opkoble den til internettet med mit 3 mobile bredbånd?.. jeg er lidt i tvivl og har leget lidt med det, men kan ikke lige se vejen frem.. Så ville høre om nogle har erfaring med det her? og om man skal bruge en speciel opsætning eller noget:)..

på forhånd tak for hjælpen..
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2008 - 21:29 #1
Jeg er ret sikker, på at det ikke er muligt. Desuden tror jeg ikke, at hastigheden vil være hurtig nok til at spille på.
Avatar billede beorn Nybegynder
10. oktober 2008 - 21:48 #2
3 nøglen bruger en special driver og program til at connecte med, vil tro det er muligt under linux på ps3 men ikke i den "normale" menu.

dog kan du sætte din pc op til at dele internetforbindelsen og gå på nettet på din ps3 via det delte netværk, det kræver så at din pc er tændt.

nettet skulle være hurtigt nok alt afhængigt af hvor du bor selvfølgelig, i de store byer rundt omkring har jeg været online med ca 4/1 og ~100-130 latency hvilket skulle være brugbart.
Avatar billede ejldk Nybegynder
10. oktober 2008 - 23:25 #3
beorn ->
at spille over nettet med en latency på 100-130 er da ikke særlig brugbart?
Avatar billede beorn Nybegynder
10. oktober 2008 - 23:48 #4
kommer virkeligt an på spillet, da min forbindelse var slem en dag spillede jeg mmo healer med 500 latency uden problemer. vil mene at langt de fleste vil have svært ved at opleve en forskel imellem 50 og 100 latency hvis de ikke kunne se deres latency og derfor blev påvirket psykologisk.

alt andet lige, så ved jeg at mine og mange andres reaktionsevner ikke er gode nok til at +50 ms påvirker så meget.