Avatar billede oo Nybegynder
08. oktober 2008 - 13:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med outsourcing .NET

Vi overvejer at outsource dele af .NET programmørenes opgaver. Jeg leder derfor efter andre med erfaringer indenfor outsourcing, der vil dele lidt ud af det...

- Hvordan er jeres arbejdsgang ifm. opgaver?
- Hvem kan i anbefale/hvis nogen?
- Hvad er en "normal" månedsløn?
- Hvad er kvaliteten af arbejdet?

På forhånd tak!
Avatar billede arne_v Ekspert
09. oktober 2008 - 02:49 #1
Jeg antager at du med outsource mener outsource til Asien (Indien, Pakistan, Kina etc.)
eller Østeuropa (Rusland, Ukraine, Bulgarien, Serbien etc.).

====

Det er vigtigt for et godt resultat, at I laver en god specifikation. Normalen er
at man får leveret det man beder om - ikke det man har brug for.

----

Egentligt ikke.

----

Der afregnes normalt per time. Regn med 20-50 USD afhængig af:
  - hvilket land du outsourcer til
  - opgavens størrelse
  - erfarings niveauet hos de folk der sættes på opgaven

----

Hvis du betaler for gode folk og leverer en god specifikation, så er kvaliteten
udmærket.

Hvis ikke så ender du et sted mellem dårlig og katastrofal.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. oktober 2008 - 03:17 #2
OK ?
Avatar billede oo Nybegynder
27. oktober 2008 - 07:59 #3
Hej Arne.

Ja, tak for svaret...havde dog håbet at høre fra lidt flere...