Avatar billede ankhdk Nybegynder
07. oktober 2008 - 10:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Summering af celler fra andre excel filer

Jeg har et "lille" problem, jeg vil gerne lave en månedsopsumering af bestemte celler i filer der er gemt under de forskellige datoer i den måned.
Er det noget der er til at lave, skal det være en makro?
Det drejer sig jo om ca 30 filer hver måned så det vil jo være noget af en formel.
Jeg er ikke særlig hård til dette, så hvis der er nogen der kan hjælpe vil jeg være taknemmelig.
jeg kan godt sende en af filerne, hvis det er nemmere.
Avatar billede ankhdk Nybegynder
08. oktober 2008 - 10:25 #1
Lige lidt extra information.
I filen "maanedsrapport" skal feltet d5 udfyldes med data fra d19 i filerne "01-10-2008" og "02-10-2008" osv.
og disse tal skal lægges sammen og så divideres med antallet af filer.
det samme gælder
f5->f19
h5->h19
j5->j19
l5->l19
n5->n19
p5->p19
Avatar billede ankhdk Nybegynder
16. februar 2009 - 11:30 #2
Lukker