Avatar billede ladyhawk Nybegynder
07. oktober 2008 - 09:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billeder i Visio bibliotek.

Hej med jer.

Jeg sidder og funderer lidt over om det ikke er muligt selv at tilføje billeder til biblioteket?

Vi arbejder med møbleringsskitser, og det ville være rigtig fedt, hvis de billeder vi bruger kan tilføjes i sidepanelet, så vi ikke skal bruge Indsæt billede funktionen hver gang vi skal have et billede ind.

//LadyHawk
Avatar billede ladyhawke Novice
07. oktober 2008 - 09:43 #1
Avatar billede ladyhawke Novice
07. oktober 2008 - 09:45 #2
fint brugernavn i øvrigt, det skulle vel ikke stamme fra en film, med bl.a. Rutger Hauer?
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
07. oktober 2008 - 09:49 #3
Jo :)

Kigger lige og vender tilbage
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
07. oktober 2008 - 09:54 #4
Det ser desværre ud til at jeg ikke har den mulighed. Ellers forstår jeg det ikke.

Jeg kan forstå, at jeg skal markerer et billede jeg har sat ind, gå til Shapes og vælge Add Shape...er det korrekt? Hvis det er, tror jeg min version er ældre end den du henviser til.
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
07. oktober 2008 - 10:02 #5
Har fundet ud af, at det er en 2000 version. Har så også fundet frem til at der er noget der hedder Stencil, og der kommer mange mapper frem. Kan der tilføjes billeder i dem? Eller er det kun skabeloner?
Avatar billede ladyhawke Novice
07. oktober 2008 - 10:13 #6
jeg har ikke forsøgt mig med at lægge billeder i en stencil mappe, men den burde vel bare opfatte det som en "shape"
Avatar billede ladyhawke Novice
07. oktober 2008 - 10:20 #7
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
07. oktober 2008 - 10:22 #8
Joooow det kunne man.

Du trækker det billede/ikon over i panelse efter du har bedt om at oprette en ny Stencil. Så kan du navngive og gemme denne. Smart ikke?
Avatar billede ladyhawke Novice
07. oktober 2008 - 12:56 #9
yep :)