Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
03. oktober 2008 - 17:55 Der er 3 kommentarer

Kompatibelititetspakke til Office 2007 - Hvad er det??

Jeg har en program ved navnet "Kompatibelititetspakke til Office 2007" på min bærbare, som jeg ikke ved, hvilken funktion har; jeg har ikke Microsoft Office 2007 pakken eller andre Microsoft Office pakker insatalleret på min pc og har heller ikke tænkt mig at gøre det. Skal det vel ikke bare slettes, eller er det også en af de der fancy Microsoft-ting, som under ingen omstændigheder må slettes, selvom man ikke er helt klar over, hvilken funktion det har..??

På forhånd ange tak.
Avatar billede jkrons Professor
03. oktober 2008 - 18:00 #1
Kompatilitetspakken gør, at du kan anvende filformaterne fra 2007 pakken på en 2003 version. Hvorfor det er installeret, hvis du slet ikke har en MS Office pakke, skal jeg ikke kunne sige, men måske har du Open Office?
Avatar billede hcma Novice
03. oktober 2008 - 18:56 #2
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
10. oktober 2008 - 22:00 #3
Tak for jeres svar. Ja, jeg har OpenOffice, men programmet var allerede installeret, før jeg loadede OpenOffice. Men hvis det skulle være til nytte, kan det jo blive, som i siger.