Avatar billede madsen20 Nybegynder
03. oktober 2008 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

GDDR3 SDRAM eller DDR2 SDRAM

Hej derude, jeg er lidt rookie inden for de forskellige termer... Jeg skal til at købe en bærbar computer, og er faldet over nogle forskellige begreber jeg ikke har mødt før - i hvert fald GDDR3 SDRAM ... Er der en forskel på om det er GDDR3 SDRAM eller DDR2 SDRAM man vælger, eller er det 2 hvidt forskellige ting jeg har med at gøre her - det skal være til en gamer PC - men også brug til studie, primært gaming...

Håber jeg kan få et begrundet godt svar :) Og tilføjelser omkring gamer PC hvis nogen er så venlige...

Mvh Madsen
Avatar billede peet-49 Novice
03. oktober 2008 - 10:33 #1
GDDR3 er lidt hurtigere en GDDR2, GDDR bruges normalt på grafikkort
Avatar billede madsen20 Nybegynder
03. oktober 2008 - 10:44 #2
Okay, så du vil forslå GDDR3 frem for GDDR2 ??
Avatar billede peet-49 Novice
03. oktober 2008 - 11:24 #3
Det vil jeg.