Avatar billede 4b4 Nybegynder
30. september 2008 - 11:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny skærm

Jeg er på udkig efter en ny PC skærm.

Jeg vil gerne op i en 22", og derudover er mine eneste krav at den skal kunne håndtere både vga og digital indgang, samt ikke må koste RET MEGET på den gale side af 2000.

Hvad er best buy?

ps: får 10% i TDC butik hvis det kan være til nogen hjælp overordnet :)
Avatar billede melieha Nybegynder
30. september 2008 - 11:30 #1
Til den pris er det lidt hip som hap, du kommer ikke op i et seriøst panel. Hvis du smider lige over 3.000 kan du få en Lenovo L220x som dels kører høj opløsning i forhold til andre 22" skærme, OG har et ordentligt panel, som giver væsentligt (Eg mere præcis) bedre farvegengivelse, stor betragtningsvinkel og en lækker fod med mulighed for mange og hurtige justeringer.

Så længe du er i det prisleje er det et TN panel du vil få, og forskellen på de forskellige er ikke enorm, der kan være noget med opdateringshastigheden, tilslutningsmuligheder mm. Der vil jeg hellere anbefale dig at tænke over hvad du søger, find den skærm som du synes er pænest og opfylder dine behov (Eksempelvis højdejusterbar eller lignende som du kan bruge), og så lav en søgning på google hvor du med garanti kan finde en test og se om det er en ekseptionelt ringe skærm.
Avatar billede 4b4 Nybegynder
30. september 2008 - 14:49 #2
Hej Melieha. Tak for dit svar.

Jeg vil tage et hurtigt kig på diverse udsalgsaviser. Pt. har jeg dog set en 22" HP skærm hos TDC Butik der både har hdmi og vga (hvor jeg kan få 10% rabat).

Er den fornuftigt til amatørfoto / spil?

se: http://kundeservice.tdc.dk/privat/butik/publish.php?id=16229

vh

Kasper
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. september 2008 - 15:44 #3
Hvis du skal have den sygeste skærm - skal du gå efter Samsungs 24" T240 skærm. (widescreen). Jeg har selv købt den, og har ikke fortrudt et sekund. Den koster - ja, men det er trods alt også et værktøj du skal kigge længe på :-) har vga / DVI og HDMI.

MEd HDMI kører jeg opløsningen 1920 x 1280
Avatar billede off-line Nybegynder
30. september 2008 - 17:15 #4
Jeg har i dag købt denne skærm -nedsat. Den sidder jeg ved nu, og er rigtig godt
tilfred. Så jeg mener, man godt kan få en udmærket skærm til 2000 kr.
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4109560540
Avatar billede off-line Nybegynder
12. oktober 2008 - 13:59 #5
Husk at lukke dit spørgsmål.
Avatar billede 4b4 Nybegynder
16. januar 2009 - 08:57 #6
smid svar :)
Avatar billede off-line Nybegynder
16. januar 2009 - 12:42 #7
OK:)