Avatar billede doctorwhofan Nybegynder
29. september 2008 - 15:36 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Skal lave screengrab fra en DVD - men får bare sort billede?

Hejsa,

Jeg skal lave et screengrab fra en DVD - har forsøgt mig med paint shop pro's screen capture feature og enkelte freeware screen capture softwares, man kan downloade online, men jeg får kun sort billede som resultat...

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede doctorwhofan Nybegynder
29. september 2008 - 15:37 #1
Jeg bruger Windows XP Pro
Avatar billede el_fredo Praktikant
29. september 2008 - 15:47 #2
Du kan evt. installere et progam såsom fraps og benytte screendump-featuren herfra. Det har jeg før benyttet med held (bruger selv programmet til at grabbe video fra spil).
Avatar billede el_fredo Praktikant
29. september 2008 - 15:47 #3
Program, ikke progam.
Avatar billede doctorwhofan Nybegynder
29. september 2008 - 15:55 #4
Det virkede søreme. Tak for hjælpen!
Avatar billede doctorwhofan Nybegynder
29. september 2008 - 15:57 #5
Avatar billede doctorwhofan Nybegynder
29. september 2008 - 15:58 #6
hvordan fa'en gi'r man dig nu point?...
Avatar billede nopsen Ekspert
29. september 2008 - 15:59 #7
det er ikke nødvendigt med et program

http://www.darknet.com/2005/04/how_to_capture_.html
Avatar billede nopsen Ekspert
29. september 2008 - 16:00 #8
du beder el fredo om at lægge et svar, som du så derefter kan acceptere.
Avatar billede el_fredo Praktikant
29. september 2008 - 16:02 #9
Svar (var ikke 100% på at det virkede i dit tilfælde, derfor lavede jeg kun en kommentar i første omgang).
Avatar billede el_fredo Praktikant
29. september 2008 - 16:03 #10
Og Doctor Who er genial! Satme ærgeligt at "The Face of Evil" ikke er på DVD :(