Avatar billede hanneshannes Nybegynder
29. september 2008 - 13:00 Der er 1 kommentar

Brug af Photoshop CS og Windows Vista

Er der nogen af jer som har brugt nogen af Adobes CS programmer med Windows Vista? Jeg har også en gammel udgave af Dreamweaver, Draemweaver MX, er det ikke usandsynligt at den er kompatibel med Vista?
Jeg skal til at have mig en ny bærbar og ville være meget taknemmelig for svar :)
Avatar billede Regmos Praktikant
01. oktober 2008 - 19:46 #1
Bruger Photoshop CS2 på en HP-bærbar, med Vista Home Premium.
Jeg er ikke den store Photoshop ekspert, men jeg har ikke oplevet
nogen problemer.
Mvh roegm.