Avatar billede petert Forsker
29. september 2008 - 08:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Løsning til automatisk hentning af navn adresse

Er der nogle der ved hvilke firmaer der udbyder denne service.
Nogle butikker kan hente ens navn og adresse oplysninger, hvis man giver dem ens telefon nummer.
Jeg er intereseret i at kommer i kontakt med disse firmaer og få at vide om det er en løsning der kører over WEB. eller ligger på butikkens server??
MVH
Petert
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. september 2008 - 10:04 #1
Vi bruger krak, der leverer en løsning over web via et xml-dokument.
Avatar billede petert Forsker
29. september 2008 - 10:59 #2
Tak for svar. Ved du om der er andre og hvad koster denne løsning.
Kan man med løsningen fra krak gøre følgende.
hvis man har en kunde, henter oplysninger og har disse på skærmen, kan man så let overfører disse til sit økonomisystem. (hvis det selvfølgelig er sat på)
MVH
Petert
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. september 2008 - 11:15 #3
Der findes sikkert andre. Prisen er afhængig af hvor mange forespørgseler der er. Du kan læse mere på deres hjemmeside. Økonomisystem, keine anung. Men i o m det er en xml-fil, burde det være muligt.
Avatar billede petert Forsker
29. september 2008 - 11:38 #4
Tak for ovenstående.Læg et svar så jeg kan lukke dette
MVH
Petert
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. september 2008 - 11:54 #5
Ellers tak, samler ikke på point. Men vent et par dage med at lukke, det kan jo være der er nogle der har erfaring med andre firmaer.
Avatar billede petert Forsker
09. juli 2010 - 14:39 #6
Jeg lukker dette