Avatar billede decrypto Nybegynder
26. september 2008 - 13:33 Der er 2 kommentarer

Registering af en assembly i GAC, men viser den ikke i VS listen

Jeg har registeret min assembly i GAC'en, men efterfølgende, når jeg prøver at referere den i mit visual studio projekt, kan jeg ikke se den fremgå i listen under .Net tabben. Jeg har prøvet at lukke og åbne op for Visual Studio. Jeg har søgt på nettet, men der er andre der har oplevet samme fejl, men har ikke kunne finde en løsning på problemet.

Hvordan får man en assembly registrering i Global Assembly Cache, til at fremgå i listen assemblies i Visual studio, når man vil referere til den i et given .net project?
Avatar billede decrypto Nybegynder
26. september 2008 - 14:11 #1
Burde de ikke fremgå under .Net fanen?
Avatar billede bvli Praktikant
17. oktober 2008 - 13:40 #2
Næh..

Visual studio viser de filer der stå i registry under "HKLM\Software\Microsoft\VisualStudio\8.0\AssemblyFolders"

Så du skal også tilføje den folder hvori dine assemblies ligger i ovennævnte key.

Check evt: http://p3net.mvps.org/Topics/Basics/IntegratingGACWithVS.aspx

/B :)