Avatar billede Slettet bruger
26. september 2008 - 11:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskriv 132,00 istedet for 132

Hej

Jeg har en række med double værdier, når jeg udskriver dem ville jeg gerne kunne udskrive alle værdier med to decimaler. Nogen værdier har en decimal og andre to og nogen ingen. Er det noget der er muligt at lave i sql?

Hilsen Michael
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2008 - 11:34 #1
Nå fandt selv svaret efter mange forsøg:

Den der virkede var: CAST(totalcost AS Decimal(9,2)) AS number

Prøvede også round men det virkede kun i query browser.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. september 2008 - 19:57 #2
normalt vil man lave formateringen i app og ikke i database !