Avatar billede gunfar Nybegynder
25. september 2008 - 20:12 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

fejl ved opstart

Hvorfor skal jeg altid trykke f1 for at få min harddisk  til at starte  xp windows op
hvis jeg ikke gør det kommer den med en sort side med diverse tekst om at jeg skal    fjerne  tilsluttet  dele
sikkert noget ved min bios da jeg har "pillet" der
Avatar billede Jensen DK Novice
26. september 2008 - 07:56 #1
Du skal ind i bios og sætte harddisken til første boot.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2008 - 08:03 #2
Du kan fjerne det lille runde batteri i bundkortet uden strøm til putteren imedens, hold der efter tænd knappen inde i 10 sek, så skulle bios være 0 stillet.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. oktober 2008 - 08:47 #3
Sker der noget her? eller gider du ikke deltage i din egen tråd.
Avatar billede gunfar Nybegynder
22. oktober 2008 - 12:44 #4
tilfreds
Avatar billede Jensen DK Novice
18. januar 2009 - 14:34 #5
Ja hvis du har fået et brugbart svar, ellers skulle du have klikket på afvis og så selv lagt et svar som du havde accepteret.
Avatar billede gunfar Nybegynder
19. januar 2009 - 01:20 #6
ja men nu er det med svar løst