Avatar billede cybles Nybegynder
24. september 2008 - 12:49 Der er 2 kommentarer

Et spørgsmål om stregkoder EAN 13

Hvorfor kan jeg ikke få det her til at virke?

Jeg har en Zebra P430 (en kort skriver). Når jeg udskriver kort virker stregkoden ikke. Jeg har allerede et kort som virker – jeg skriver ud med fonden EAN13 som producenten anbefaler og laver samme stregkode som på det kort hvor stregkoden allerede virker – men det nye kort kan ikke scannes? Hjælp………hvad gør jeg dog forkert.
Avatar billede rasmuso Seniormester
18. februar 2009 - 22:08 #1
Prøv at sætte en "*" (uden gåseøjne) før og efter det du ønsker stregkode af, og se om du så kan scanne det.
Avatar billede rasmuso Seniormester
12. marts 2011 - 23:42 #2
Hej cybles,
Tid til at lukke spørgsmålet!