Avatar billede claudie2021 Nybegynder
23. september 2008 - 19:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilket free virus program?

Hej..

Jeg bruger AVG 7.5 nu..

Hvilket virus / anti-virus program kan i anbefale?

Det skal være gratis og det skal helst ikke suge ret meget af farten på min bærbar, da det er en lorte bærbar?
Avatar billede tiger_dk Mester
23. september 2008 - 19:38 #1
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2008 - 19:41 #2
Bruger selv Avast Antivirus, som kører upåklageligt og er gratis.. :)
Avatar billede tiger_dk Mester
23. september 2008 - 19:45 #3
Er er også vist på spywarefri, som ret godt:

Avast ***

Produkt: Antivirus
Sprog: Dansk
Platform: W98/ME/W2000/XP/Vista32 og 64-bit
Licensperiode: 1 år
Antal computere: Ubegrænset
Manualer: Avast
Hyppige spørgsmål: Avast
Forum
Download

Konklussion

Det bedste gratis antivirus på markedet. Bevæger du dig ikke ud på nettets grå sider, vil du kunne klare dig med Avast som virusscanner.

Du skal selvfølgelig stadig have en ordentlig spywarescanner samt firewall.
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
23. september 2008 - 20:19 #4
Okay, men hvilke spaywarescanner og firewall syntes i at jeg skal bruge?
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2008 - 20:23 #5
Mht. firewall - så bruger jeg COMODO Firewall, som kører fint og er gratis. Mht. spywarescanner "tør" jeg ikke anbefale én bestemt.
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2008 - 20:27 #6
PS. Comodo Firewall kan du læse mere om her:

Comodo ****

Produkt: Firewall
Sprog: Engelsk
Platform: XP/Vista 32 og 64 bits
Licensperiode: Ubegrænset
Antal computere: Ubegrænset
Manualer: Comodo
Hyppige spørgsmål: Comodo
Download
Forum

Konklussion

Vi mener ikke, Comodo firewall er for den absolutte begynder på computer-området. Man skal vide, hvordan en firewall opfører sig. Er du ude over begynderstadiet, så mener vi, at du får rigtig meget firewall i Comodo. Absolut et bekendtskab værd.
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
23. september 2008 - 20:38 #7
Okay.. tak for hjælpen.. Men har valgt at bare bruge Avast..
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2008 - 20:41 #8
Velbekomme.. Jeg har brugt Avast i ca. 3 år og har aldrig haft "bøvl" med programmet. Held og lykke med det. :)
Avatar billede tiger_dk Mester
28. september 2008 - 15:41 #9
Køre Avast, som det skal !
Avatar billede randomb Nybegynder
05. oktober 2008 - 13:21 #10
Avira! :-)
Avatar billede tiger_dk Mester
07. oktober 2008 - 22:55 #11
whatever !
Avatar billede enya Nybegynder
17. oktober 2008 - 19:07 #12
Tja - sådan kan man måske også gøre mht. at give points...?!?