Avatar billede knagen7100 Novice
23. september 2008 - 11:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kun tilladte websider må vises

I Internet Explore har jeg brug for at kun tilladte websteder må vises. Det kun fx. være: www.exp.dk, www.jp.dk og www.eb.dk
Kun disse sider må vises og ingen andre. Jeg har leget lidt med klassifikationsfiltret (http://www.msn.dk/ChildSafety/Parents/Technology/filtertools/) men det virker ikke efter hensigten. Er der nogen der kan give mig et tip til at indstille det IE. Jeg er ikke meget for at installerer et ekstra program, men det kan jo blive løsningen.
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2008 - 13:45 #1
Avatar billede knagen7100 Novice
23. september 2008 - 14:27 #2
Jeg bruger godt nok XP.

Jeg har selv fundet løsningen.

Tilføj de websteder der må vises, under fanen Godkendte websteder. Fjern fluebenet fra: Brugerne kan se de steder der ikke er klassificeret.