Avatar billede lillelyst Nybegynder
21. september 2008 - 15:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

driver til logitech tastaturer

Hej. Er der nogen som kan hjælpe mig med drivere til følgende 2 tastaturer fra logitech:

cordless desktop pro samt cordless desktop mx3000?

Fjernstationen som følger med til desktop mx3000 bliver ved med at lyse konstant og jeg kan ikke få kontakt til mit tastatur. Jeg mener ikke umiddelbart at det skal starte med at lyse konstant på alle 3 områder (A-F-1).
Gode råd modtages da jeg meget gerne vil have "gang i" tastaturet igen.

PS: Har checket at batterier osv. er ok.
Avatar billede coderdk Praktikant
21. september 2008 - 15:40 #1
Sådan nogle forespørgsler undrer mig altid. Det er da ikke svært at finde?

http://www.logitech.com/index.cfm/433/142&cl=dk,da

:)
Avatar billede lillelyst Nybegynder
21. september 2008 - 16:00 #3
Går jeg ind på logitechs hjemmeside og taster navnet på tastaturet ind i søgefeltet (under drivermenuen) får jeg ikke nogle "svar".
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. september 2008 - 16:48 #4
ok...
Her får jeg beskd om at siden ikke kan findes... :)

Du har fået løsningen - husk at bede om svar :)
Avatar billede coderdk Praktikant
21. september 2008 - 16:57 #5
Du får et svar, i tilfælde af du kunne bruge det ;)
Avatar billede lillelyst Nybegynder
21. september 2008 - 17:14 #6
coderdk> Jeg ved ikke om det er min pc`er der er blevet helt ved siden af sig selv, men efter hentning og udpakning samt installering af driverfilen får jeg kun adgang til musemenuen. Se her: http://peecee.dk/upload/view/131977/full

Du får naturligvis point som tak for din indsats :-)
Avatar billede coderdk Praktikant
21. september 2008 - 17:19 #7
Er tastaturet forbundet? (se evt. mit andet link)
Avatar billede lillelyst Nybegynder
21. september 2008 - 21:18 #8
Hej. I mit indlæg skriver jeg jo netop at dioderne lyser i fjernstationens samtlige områder. I dit link 2 kan man se som det skal være, at når USB bliver koblet på til denne fjernstation og der bliver trykket på connect knappen - ja så "arbejder" fjernstationen for at få etableret forbindelse til tastaturet. Sådan har det også fungeret hos mig før i tiden, men nu....... lyser fjernstationen som nævnt med det samme ubs`en bliver koblet på.
Avatar billede coderdk Praktikant
21. september 2008 - 22:55 #9
Har du prøvet i en anden USB port?
Avatar billede coderdk Praktikant
21. september 2008 - 22:57 #10
Har du opgraderet til den seneste SetPoint-software fra Logitech?
Avatar billede lillelyst Nybegynder
22. september 2008 - 03:04 #11
Ja til begge dine spørgsmål. Og problemet findes endda uanset om jeg benytter pc1 eller pc2 (ps2 er helt nyformateret)