Avatar billede palada Nybegynder
21. september 2008 - 09:20 Der er 4 kommentarer

Hej, leder med lys og lygte efter en tagwall

Hej eksperter :)
står og mangler en tagwall magen til den de har på
http://www.wowi.dk  lidt nede i venstre side.

er igang med mit første project, som endnu ser lidt trist og kedelig ud
http://www.guildsiden.dk/

men ville gerne ha en tagwall på forsiden som folk fra vores guild kan smide en hurtig besked i.
Om man skal være logget ind eller ej for at skrive gør ingen ting.

Har søgt rundt på nettet men synes ikke at kunne finde noget, da det gerne skulle være en kode jeg kunne smide på siden og ikke noget eksternt.
Ved ikke om i kan hjælpe ?
Avatar billede w13 Novice
21. september 2008 - 10:18 #1
Tagwalls er rimelig lette at lave. Har du forstand på databaser? For så kan du sagtens lave en selv med vores hjælp.
Avatar billede palada Nybegynder
21. september 2008 - 10:22 #2
hmm, lidt :)
fik lagt mit forum op,med de ændringer der skulle laves
så kan godt ændre i koden så den kommer til at passe og virke.

det er på trial og error måden  hehe ændre til det virker
Avatar billede w13 Novice
21. september 2008 - 11:37 #3
Ok. :) Hvis du får lavet en tabel i databasen til tagwall'en, kan jeg nok hjælpe dig med PHP-delen. (Hvis det da er i PHP? Kan også hjælpe med ASP.)
Avatar billede w13 Novice
27. september 2008 - 13:03 #4
Kommet videre?