Avatar billede pdam Nybegynder
20. september 2008 - 10:48 Der er 2 kommentarer

No wireless device

Jeg har et problem med min nye bærbare (en Acer 5720). Jeg skal aktivere det trådløse netkort ved at trykke på en knap, og det fungerer normalt fint, men når jeg har haft computeren i standby, så får jeg meddelelsen "no wireless device". I enhedshåndtering kan jeg se at hvad jeg går ud fra er det trådløse netkort (broadcom netlink gigabit ethernet), er deaktiveret. Men det er det også når det virker, og når det ikke virker hjælper det ikke noget at aktive enheden.

Jeg er helt blank.

Peter Dam
Avatar billede thov Forsker
20. september 2008 - 15:21 #1
Det er i 'Indstillinger' -> 'Netværksforbindelser' du ser/ændrer netværket, ikke gennem Enhedshåndtering.

Hvis du har 'Acer EpowerManagement' på computeren, kan du oprette dit eget 'Power scheme', hvor 'Wireless LAN' altid er tændt.
Avatar billede pdam Nybegynder
02. oktober 2008 - 16:32 #2
Hej igen. Undskyld det sene svar. Jeg har indstillet strømindstillinger ved trådløs netkort til "maksimal ydeevne". Men problemer er her ednnu.