Avatar billede kingdingaling Nybegynder
19. september 2008 - 21:23 Der er 6 kommentarer

Bioshock problemer

Jeg kører viste home premium på min nova book Xlerator bærbar, og nu har jeg så prøvet og installerer spillet et par gange inkl den patch som installationen selv henter fra nettet når man installerer spillet. lige lidt har det dog hjulpet, og jeg kan stadigvæk ikke startet spillet op efter jeg har installeret det..

Andre der har haft problemer i den retning.?
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. september 2008 - 21:26 #1
Du må liiige gå lidt i detaljer :P
Avatar billede kingdingaling Nybegynder
19. september 2008 - 21:41 #2
Jammen når jeg har installeret spillet så er der umiddelbart ingen problemer, men når jeg så prøver og startet spillet op, så går der en lidt tid hvor der ikke sker noget inden der kommer en vista boks frem hvor der står at bioshock er hold op med og fungerer og der bliver ledt efter en løsning. og så sker der desværre ikke mere:(!
Avatar billede coderdk Praktikant
19. september 2008 - 22:15 #3
Prøv at ændre default.ini i spillet. Find

AudioDevice=FMODAudio.FMODAudioSubsystem

og ændr den så der står:

;AudioDevice=FMODAudio.FMODAudioSubsystem
AudioDevice=D3DDrv.D3DAudioDevice
Avatar billede coderdk Praktikant
19. september 2008 - 22:26 #4
Er det via Steam?

Har du de seneste videodrivere? Check www.laptopvideo2go.com
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. september 2008 - 22:31 #5
Der hvor der står den leder efter en løsning. Der kan du muligvis også se hvilken fejl den kommer med
Avatar billede pazau Nybegynder
20. september 2008 - 00:09 #6
* Hvad er Bioshock helt præcist?
* Understøtter programmet Windows Vista?

Derudover, så højreklikker du på genvejen til spillet, og vælger Egenskaber. Under fanden Kompabibilitet i den boks der dukker op, der vælger du at programmet skal køres som en Windows XP SP2 ville køre det.