Avatar billede zeex Nybegynder
19. september 2008 - 21:17 Der er 1 løsning

The URL you attempted to reach has an ISAPI or CGI application

jeg har sat php op på IIS 6.0 men når jeg åbner min side står der
The URL you attempted to reach has an ISAPI or CGI application installed that verifies user credentials before proceeding. This application cannot verify your credentials.  nogle som kan hjælpe :) ?
Avatar billede zeex Nybegynder
20. september 2008 - 00:49 #1
lukket