Avatar billede januarpigen Nybegynder
19. september 2008 - 09:52 Der er 2 kommentarer

Optage mobilsamtaler uden irriterende bip-lyd

Jeg er journaliststuderende og har brug for en mobiltelefon, der kan optage telefoninterviews/samtaler uden den irriterende bip-lyd, som kommer hver 20. sekund på min Sony Ericsson k800i.

Lydfilerne skal kunne overføres til pc/Mac.

Der skal gerne være plads til ca. 5 timers optaget samtale på telefonen, men det er ikke et krav.

Eneste andre krav til telefonen er, at den skal kunne ringe og sms´e.

Med venlig hilsen

Januarpigen
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. september 2008 - 10:26 #1
Hvorfor ikke bruge en Sony ICD-B500 Memorecorder?
http://www.sony.dk/product/dic-digital-recorder/icd-b500

MEGET bedre optagelser og mulighed for at redigere bagefter...
Avatar billede januarpigen Nybegynder
20. september 2008 - 13:31 #2
Hej John,

Tak for din kommentar.

En Sony ICD-B500 er jo en almindelig diktafon. Sådan en skal jeg også have.

Men jeg har ligeledes brug for en mobiltelefon til at optage telefonsamtaler, når jeg sidder i Århus, og den jeg skal interviewe sidder i Thy eller lign.