Avatar billede evildoctor Praktikant
18. september 2008 - 20:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skiftende skriftstørrelse i IE

Jeg bliver ved med på en eller anden måde at få ændret skriftstørrelsen i IE. Det er et eller andet der sker når jeg rammen touchpad'en på min bærbare på en eller anden måde, jeg kan bare ikke gennemskue hvordan jeg styrer det :(

Hvordan (eller hvor) kan jeg justere på skriftstørrelsen???
Avatar billede kalp Novice
18. september 2008 - 20:29 #1
hvis du holder ctrl nede og scroller med musen på din touchpad så ændre du tekst størrelsen:)
Avatar billede evildoctor Praktikant
18. september 2008 - 20:34 #2
Takker.
Havde faktisk lige haft held til at google mig frem til samme resultat.
Google ER virkelig din ven :D

Læg et svar...
Avatar billede kalp Novice
18. september 2008 - 20:41 #3
=)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. september 2008 - 20:45 #4
Eller: Vis -> Tekststørrelse