Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
17. september 2008 - 13:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lille billede i Google

Hej
Jeg fatter det ikke. Jeg kan ikke få Google i normal størrelse uden at jeg trykker på bjælken for forstørrelse. Den åbner altid på ca. 1/4 side.
Hvor finder jeg en løsning på det irriterende lille problem?
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2008 - 13:57 #1
Kan du ikke trække billedet ud med musen? og så lukke på x oppe i H jørne når du er færdig på siden.
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
17. september 2008 - 14:03 #2
Jo det kan jeg godt, men næste gang jeg åbner Google igen, så er det på 1/4 side igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2008 - 14:23 #3
Den må have mistet hukommelsen, har ikke været ude for det før.
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
17. september 2008 - 14:33 #4
Godt det er maskinen så :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2008 - 14:37 #5
Prøv når du er på internetsider klik funktioner, internetinstillinger, avangseret, ned og klik på gendan avancerede instillinger.
Avatar billede jerrysvendborg Nybegynder
17. september 2008 - 14:52 #6
Sorry, men ikke nogen effekt. Måske skulle jeg helt fjerne google.
Avatar billede Jensen DK Novice
17. september 2008 - 15:32 #7
Slet den i foretrukne, og læg denne ind. http://www.google.dk/
Hvad sker der når du klikker på på firkanten ved siden af x oppe til Højre, kommer der så to små firkanter? og er de der næste gang når du går ind på siden.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. oktober 2008 - 08:04 #8
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar