Avatar billede Rune Sommer Mester
16. september 2008 - 12:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Send store filer over internettet - hvad skal man bruge?

Jeg har før sendt store filer over nettet (omkring 100MB) vha. en hjemmeside hvor man kan frit uplode og så efter et par dage bliver filen slettet igen.

Jeg er lidt bange for at mange af disse sider er fyldt med phishere og spam/trojanere/andet snavs, så jeg ved ikke om der er nogen af jer der har gode erfaringer med nogle sites?

Jeg har selv fundet dette som ser uskyldigt ud:
http://www.sendthisfile.com

Nogen erfaringer ??

Mvh. Rune
Avatar billede Jensen DK Novice
16. september 2008 - 12:56 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
16. september 2008 - 12:58 #2
Jeg har brugt den i et ½ år ingen problemer, sender bla. link ind til eksperten.
Avatar billede Rune Sommer Mester
16. september 2008 - 12:59 #3
Ja for dælen. Det er sku den jeg kan huske fra før. Du får de 20 hurtige points :)
Avatar billede Rune Sommer Mester
16. september 2008 - 13:00 #4
Der er jo et hav af gratis-uploads sider, men mange fra USA og andre skumle steder. Så det er ofte at tage en chance synes jeg.
Avatar billede Rune Sommer Mester
16. september 2008 - 13:42 #5
Nu har jeg så ca. 15 gange forsøgt at sende en fil på 7 mb. via gratisupload og alle 15 gange er det mislykkes. Enten fordi min ISP har drillet mig, eller fordi siden laver fejl... Jeg har nu sendt filen på 7 MB via yahol-mail på under 3 minutter.
Jeg huskede siden som god, men jeg er da blevet meget i tvivl på om det er rentabelt at sende filer på over 1 mb via. gratisupload.?
Avatar billede Jensen DK Novice
16. september 2008 - 14:11 #6
Jeg har lige brugt den for 10 min siden ingen problemer, du kan sende op til 300 MB det tager bare lidt tid.