Avatar billede thorlacius Nybegynder
15. september 2008 - 21:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Bootcamp til mac?

Er det ikke længere muligt at downloade Bootcamp gratis til mac? Eller skal man investere i Leopard styresystemet?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
15. september 2008 - 21:21 #1
korrekt.
Avatar billede thorlacius Nybegynder
15. september 2008 - 21:24 #2
Avatar billede aeblenet Nybegynder
15. september 2008 - 21:35 #3
Lån en Leopard. Stjæl BootCamp. Brug løs . . .
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
15. september 2008 - 21:53 #4
Den gratis version af Boot Camp var kun en beta. Det er kun folk med Leopard som får glæde af nye features. Disse features inkluderer blandt andet at kunne installere Windows XP sp3 og Vista sp1, så det kan nok ikke anbefales at installere den gamle version uanset om det lykkes at støve den op...
Avatar billede thorlacius Nybegynder
15. september 2008 - 22:09 #5
Men skal man ikke bruge en licens for at installere Leopard?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
15. september 2008 - 22:20 #6
nej. den er Open Source oprindelig
Avatar billede thorlacius Nybegynder
15. september 2008 - 22:26 #7
Undskyld hvis jeg er lidt langsom, ikke helt med.. Hvad er det du vil have jeg skal gøre?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
15. september 2008 - 22:31 #8
Lån en Leopard
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
16. september 2008 - 07:12 #9
Selvfølgelig må man ikke bare låne en leopard. Det er ikke lovligt, når man ikke har betalt for den. Nogle dele af systemet er open source og kan hentes på nettet gratis, men det er ikke hele Leopard og det er specifikt ikke Boot Camp.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
16. september 2008 - 07:33 #10
Hvis du har det dårligt med at låne en Leopard, må du jo købe den:
http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_mac/software/apple?mco=MTE4OTg
Avatar billede thorlacius Nybegynder
16. september 2008 - 10:53 #11
Altså jeg spørger selvfølgelig efter en lovlig måde at få bootcamp installeret på og det synes jeg ikke jeg har fået svar på.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
16. september 2008 - 11:08 #12
Så får du den da bare igen.
(nogle opfatter sandheden før andre)

Hvis du har det dårligt med at låne en Leopard, må du jo købe den:
http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_mac/software/apple?mco=MTE4OTg