Avatar billede kar_sten Nybegynder
14. september 2008 - 19:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MS Office Visio - tilret figur / master

Jeg skal have rette en figur til, så den fra 27 klæbepunkter får 33.
Figuren skal derfor "strækkes" lidt..

Er der én derude som har styr på det???
Figuren kan jeg enten sende med mail ellers kan den hentes som .vsd på nettet, laves om til .vss og så hentes i stencilen.

Jeg ønsker når "jobbet" er gjort, en forklaring så jeg fremover selv kan gøre det.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2008 - 19:47 #1
Læs nu de regler, dobbeltspørgsmål er jo heller ikke tilladt.....
Avatar billede kar_sten Nybegynder
14. september 2008 - 20:21 #2
Jamen hvor er det beklageligt!
Iflg. reglerne kan jeg ikke lukke mit tidligere spørgsmål indenfor 7 dage fra oprettelse, og da jeg nu ser dette spørgsmål placeret i en mere "rigtig" kategori, ja så bliver det stående.
Det andet spørgsmål som rigtig nok handler om det samme, må JEG jo så svare på, når de magiske 7 dage udløber!
Avatar billede kar_sten Nybegynder
14. september 2008 - 20:23 #3
Hvad laver du i grunden på begge mine spørgsmål, når nu du tydeligvis ikke har tænkt du besvare dem??!
Avatar billede leif Seniormester
14. september 2008 - 22:25 #4
Uanset regler om lukning, så gælder reglen om dobbeltspørgsmål stadigvæk, men luk spørgsmålet med begrundelsen, "Forkert Kategori", det kan andre da finde ud af, reglen om 7 dage er mere beregnet til at hvis du opretter det i samme kategori igen.
Avatar billede kar_sten Nybegynder
15. september 2008 - 00:01 #5
Skal vi være regel-rytter, så lad os være regel-rytter!
Jeg har ikke oprettet et spørgsmål for at generer nogen overhovedet - men for at få hjælp.
Det I 2 er kommet med indtil videre er ikke hjælp, men regelrytteri - det er admin's job! Jeg er blevet orienteret om min unåde og holder mig derfor til de skrevne regler!
Avatar billede kar_sten Nybegynder
08. maj 2009 - 00:29 #6
luk